I'm back

I'm back!
Har varit sugen på att återuppta bloggandet en hel del på sista tiden så jag tänker iaf ge det ett försök!
 
Jag har börjat jobba igen efter föräldrarledigheten även om jag knappt varit där då vi varit mer sjuka än friska. Hela februari bestod av VAB och sen kom mars och med den Corona som hållt oss hemma i 2 veckor nu.
 
Är så glad för vår trädgård och vårt närområde med massa natur. Solen har varit framme varje dag så trots "karatän" har vi fått massa frisk luft.
 
Pokemon har det spelats flitigt hela 2020. I ur och skur man man lugnt påstå.
 
Jag och D har börjat kolla på alla Marvel superhjältefilmer och vi är helt fast. D's favorit är Thor (på bilden) och min är Iron Man. Planerar Marvel-kalas här hemma för fullt. Roligt att planera något tema som jag också gillar! Får se om det blir av i juni som vanligt eller om vi får skjuta på det pga av corona, men nån gång så!
 
Fröerna har planterats och det finns ännu mer fröer att sätta hela våren. M var med detta år och han tog det på stort allvar!
 
Det var en liten snabb uppdatering. Får hoppas inspirationen fortsätter att hålla i sig!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow!!!

Svar: Ja det var väldigt mäktigt på något sätt. Man fick verkligen en inblick hur de behandlades och kämpade men också vilka visioner de hade för framtida kvinnor. De pratade även om att de hoppades slippa klappen på rumpan och kvinnliga statsministrar. Så egentligen har vi ju inte kommit så långt på 100 år=(
tanjaselma.blogg.se

2020-03-29 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0