Angel av Katie Price

För ett par dagar sen läste jag ut boken Angel skriven av Katie Price.

Boken handlar om adopterade Angel som upptäcks som tonåring och blir glamourmodell. Man får följa Angel i hennes kamp med drogerna, adoptionen och pojkvänner som är dåliga för henne. Genom hela boken får man också lära känna Cal, Angels true love som hon helt enkelt inte riktigt kan släppa.

Jag har inga direkta åsikter om boken. Fast Angel råkar ut för det ena hemska efter det andra har jag svårt att känna med henne. Har svårt för att leva mig in i boken.
Visst jag streckläste boken och hade svårt att lägga ifrån mig den, men så här i efterhand har jag inte så mycket att säga.

Har ni inget bättre för er kan ni ju läsa den, men gör ni det inte behöva ni inte vara oroliga att ni missar något=)


Kommentarer
Postat av: neli

JAG VET! så jävla snygga... dem är från newyorker haha. men dem är slut!! =(

2011-12-06 @ 20:37:46
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0