En regning söndag

Då var det söndagskväll och söndagsmys! Ska snart krypa ner under filten i soffan, ska bara blogga färdigt!
Det fina vädret som jag pratade om i morse höll sig inte länge vilket betydde en runda till Väla och Ikea tillsammans med resten av Sverige. Köpte en datorstol på Ikea och inget alls på Väla. Var så klart inne på Cubus och provade sakerna jag hittade på hemsidan men det ena var fulare än det andra! Varför är allt så himla formlöst och tältliknande? Lika bra kanske att det inte blev någon shopping, då kan vi ju ge WetSeal en chans till ;)
 
Jag måste skärpa till mig med att använda klackar! Har blivit alldeles för lat... Nya byxor iaf från Tally Weijl, Wien och ny väska från Kroatien som jag nog får packa full ser jag så den kan få sin rätta form.
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0