Ett par skor fattigare

Igår var det lördag och dags för KickOff med jobb. Vi började kvällen med att spela Boul vilket faktiskt var rätt roligt! Sen gick vi vidare till Mölleexpressen för god grillbuffe. Vi satt och snackade ett tag och sen gick alla hem förutom jag och Sara, vi gick vidare så klart! Jag sa till Sara att det nog skulle bli en lugn kväll för jag var inte riktigt på humör. Men jag vet inte, så lugn blev den nog ändå inte? Eller vad säger du Sara? Efter cider och shotar på Steakhouse gick vi iaf hem vid 2-tiden, Sara ett par skor rikare och jag ett par skor fattigare!
Imorse vakande jag kl 8 och kunde inte sova så nu har jag städat hela lägenheten! haha
Nu ska vi åka och handla frukost och sen hem till Mario och Detti! Dom har äntligen kommit hem från smekmånaden!
 
Nytt linne från Terranova.
 
Det är inte alltid lätt att ta outfitbilder i höga klackar med några cider i magen ;)
 
 
Saras fina topp är från Forever21 i Wien.
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0