Tisdag på Väla

Idag mötte jag upp Detti för en fika efter jobb. Vi skulle gentligen åkt till stan men det har regnat otroligt mycket idag så vi bestämde oss för Väla istället. Och tur var väl det för jag hittade världens finaste tröja inne på Zara!
Nu har jag varit hemma ett tag, inte gjort något speciellt. Bara vandrat omkring oc hvarit lagom rastlös. Får väl slötittapå TV ett tag till det är dags att lägga sig. Är sugen på att läsa men har inga böcker. Beställde en massa för någon dag sen så jag hoppas dom kommer snart!
 
Världens sämsta bild! Vi tog en massa outfitbilder men kameran var nog inställd fel eller något för dom blev dåliga allihop=(
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0