Stranden (Dag 5)

Det blir ett kort inlägg idag. Har legat på stranden hela dagen. Och brännt oss så klart hehe.
Jag ska snart gå och lägga mig för imorgon ska vi upp halv 4. Vi ska åka till Orlando i 2 dagar. Vi ska bla gå på SeaWorld. Vi har ett fullspäckat schema framför oss så blir nog ingen uppdatering förrän jag är tillbaka i Fort Lauderdale.
Imorgon kväll ska vi förresten göra något jag verkligen ser fram emot. Ska bli superspännande! Jag berättar allt om det sen. Under tiden får ni vara lite nyfikna;)
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Britt

Hej gumman!
Ohhh vad skönt det ser ut att kunna ha kjol.
Vädret verkar ju att vara perfekt :)
Ha det så kul i Orlando.
Kram.

2012-12-26 @ 10:04:19
Postat av: Sara

åh, stranden..låter ju inte alls fel, ni verkar ha det underbart:)

2012-12-26 @ 11:39:00
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: linda

Vad är det här!!!??? Har du åkt till värmen utan att packa med din kära och trogna läsare "blink blink" :) Fasiken vilka härliga bilder! Hoppas du har det superbra. Fast jag behöver väl inte ens fråga :) God fortsättning på dig med!

2012-12-27 @ 09:29:19
URL: http://soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0