Ystad Saltsjöbad

Igår åkte hela jobbgänget iväg till Ystad Saltsjöbad för en avslappande spahelg. Jag vet inte hur avslappande den blev hehe. Jag och Sara bestämde oss rätt snabbt för att inte hänga i spaet. Ingen av oss var riktigt på humör. Vi kollade istället rundor lite på stället. Det är väldigt fint där, både ute och inne!
På kvällen var det dags för julbord och show. Jag var inte vidare exalterad över varken julbordet eller showen. (Inlägg om glutenfrritt kommer senare). Showen hette världens snabbaste allsång och var lite för hysteriskt för min del.
Efter lite klagande på den glutenfria maten och drickan från både mig och chefen fick vi till slut en flaska rose "on the house" vilket ju var uppskattat! hehe
Några glas rose senare och när showen var slut blev det disco. Vi dansade till dom stängde och hade superkul!
I morse var det då dags för hotellfrukost. Min favorit med hela hotellgrejen. Och jag blev inte besviken!
 
Just nu är det snöstorm ute, pizzan står i ugnen och soffan kallar. Ha en bra kväll!

 
 
 
 
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0