Summer and the city

Jag skrev om boken The Carrie Diariesför ett tag sen här på bloggen. Den handlade om Carrie från Sex and the City och sommaren hon var 16.
Nu har jag läst Summer and the City som handlar om Carries första sommar i New York. Hon åker dit sommaren innan hon ska börja på Brown för att gå en skrivkurs. Under olika tillfälle i boken träffar hon Samantha, Miranda och Charlotte.

Om ni läst vad jag skrev om The Carrie Diaries så vet ni att jag gillade boken i sig men inte att den handlade om Carrie. Jag ville inte veta alla dom sakerna och henne. Denna boken var ännu värre. Inte nog med att jag fick veta massa saker om tjejerna som jag inte var så intresserad av så var fakstikt boken i sig också väldigt dålig! Det tog mig extremt lång tid att läsa ut boken. Jag hade inte rekomenderat den till någon!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0