The Lying Game

När jag var sjuk och uttråkad här hemma letade jag upp en ny serie att titta på. The Lying Game hette den. Och jag blev helt fast!
 
Sutton och Emma är enäggtvillingar och blir bortapoterade till två olika hem vid födslen. 16 år senare hittar dom varandra igen! Emma lever i fostersystemet och Sutton lever med rika föräldarar. Sutton övertygar Emma om att ta hennes plats några dagar medan hon åker för att leta reda på deras biologiska föräldrar. Lättare sagt än gjort när Emma är Suttons raka motsats. När dessutom Sutton börjar upptäcka att det var något skumt med deras adoption börjar det bli farligt!
 
Sååå spännande serie! Kunde inte sluta titta när jag väl börjat. Visst att det kanske är lite fjantigt emellanåt när Emma ska spela Sutton och så men det gör inget. Påminner mig om gamla dar. Jessa och Elisabeth dar ;) I ett avsnitt fick jag riktiga flashbacks. Emma är så snäll och omtänksam och Sutton är en riktigt ego intrigmakerska!
 
 
/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0