The Real Housewives of Beverly Hills

Vet itne om någon av våra läsare tittar på Housewives of Bevrly Hills? Jag gör det ia foch är liiiite smått besatt om jag ska vara ärlig.
Tittade på det senaste avsnittet igår och jag måste säga att jag står inte ut med Brandi! Slår man upp white-trash i en uppslagbok är där en bild på henne. Fattar inte vad hon gör i Beverly Hills-programmet.
Jag har aldrig gillat henne, har alltid tyckt att det inte är ok att bete sig hur som helst sen ursäkta sig med att hon bara var ärlig. Jag kommer ihåg dom första säsongerna hon var med så tyckte alla hon var en frisk fläkt som vågade vara ärlig. Men hon var aldrig ärlig på ett bra sätt, hon bara snackade en massa skit och sa en massa fula ord.
Hon blir värre och värre och nu istsa programmet gjorde hon verkligen bort sig! Tycker hon är väldigt pinsam och kan nästan inte titta på hennes delar längre. Nästan så jag spolar förbi!
Någon som tittar?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0