Cubus och Willys

Jag va en runda i affärer idag. Hittade inget speciellt men jag hittade ett brunt linne på Cubus. Inte riktigt ett sådant som jag vill ha men det duger lika bra=)
Jag har ändrat uppfattning om Cubus. Innan gick jag knappt in där. Hade förutfattade meningar att jag inte gillade den affären. Men på sista tiden har jag hittat mycket bra grejor där. Dom har tex bra jeans till samma pris som på Gina Tricot, fast cubusjeansen håller passformen och sitter snyggt. Har slutat köpa jeans på Gina Tricot. Det är riktigt dålig kvalitet där. Dom tappar passformen efter ett par tvättar.

Var också en runda på Willys för att handla mat. Dom sålde ut massa DVD-filmer för 19.50:-. Köpte ett par st bla Bottoms Up med Paris Hilton. Har tänkt att jag skulle se den ett tag men det har inte blivit av. Har sett resten av hennes filmer. Haha vissa är riktigt dåliga och andra bättre. Har hört att detta ska vara hennes bästa. Så vi får se:)




/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0