Matcha Matcha

Idag har jag varit i stan och fikat med Sofia. Vi tänkte shoppa lite också men hittade ingenting. Det är alltid så när man vill shoppa hittar man inget, när man absolut inte får shoppa hittar man hur mycket saker som helst.
Jag är ute efter ett linne i ljusbrun färg som jag kan ha under min nya bruna väst jag köpte i söndags. Jag gillar den skitmycket men det är vääldigt mörk brun färg. Det är inte snyggt med svart till. Vitt eller ljus brun vill jag ha. Ett vanligt linne borde väl inte vara så svårt att hitta?

Nu ska jag gå och diska och plocka undan lite. Återkommer sen igen:)


Såhär vill jag se ut. Fast med ett linne istället för tröja!

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0