Hemma...

Nu är jag hemma. Har varit på kalas hos min lillebror idag. Åt supergod tårta, mums:) När jag kom hem gjorde jag omelett och nu ska jag lägga mig och läsa.
Nu har jag inte många dagar kvar till semestern. guud vad jag längtar=)
Imorgon ska jag klacka om ett par skor och se om jag hittar något på Cubus eller Bikbok. Fick hem ett häfte från Öresundskraft för ett tag sen med massa rabatter. 20% på cubus och bikbok=)..Det måst eman ju utnyttja.
Ska handla mat infö rmidsommar också. Min del i det hela är cevapi och läsk. Dom hade erbjudande på Coop tydligen. 9 för 99. Rätt bra väl=)


Ni visste väl att jag var med i förra numret av Cosmopolitan? ;P

/Tanja

Kommentarer
Postat av: sara

Näää de där var ett skämt va?:P men hur har du gjort de där, det ´var coolt=)

2010-06-23 @ 21:18:19
URL: http://snult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0