Bokrecension

För ett tag sen köpte jag en bok som heter The Personal Shopper av Carmen Reid. Nu har jag läst ut den och tänkte recensera den i fall någon är nyfiken=)

Boken handlar om den ensamstående personal shopper Annie Valentine och hennes två barn. Hon jobbar som personal shopper i en stor märkesaaffär i London. Man får följa hennes liv i jakten på dom rätta accesoarerna och Mr Right.

Boken handlar väldigt mycket om kläder och märkesväskor och skor. Det är väldigt mycket beskrivningar om hur plagg och skor ser ut. Så är du inte spciellt intreseerad av mode och liknande är detta ingen bok för dig.

Annie är väldigt spontan och tänker sig inte ofta för. Vilket resulterar i att hon ofta hamnar i pinsamma situationer. Jag brukar inte tycka om att läsa om sådan. haha jag skämms alltid när jag läser det:)

Denna boken var på engelska. Vet inte om dom finns på svenska. Jag gillar att läsa böcker på engelska. Bra sätt att hålla din engelska igång=)

Jag tyckte boken var bra. Det finns fler böcker om Annie valentine och jag kommer att köpa dom:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Svar: Faktist inte :)

2010-03-30 @ 20:15:35
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: shkurte svarar <3

Ah jaag lääängtar:D Både på the hills nya säsong och The Citys nya :))

2010-03-30 @ 20:17:03
URL: http://shkuurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0