Host Host

Usch så segt att vara sjuk. Sitter här och snörvlar och hostar. Skulle träffa en kompis idag egentligen men jag orkar inte. Fick ställa in=(

Men för att se det positivt jag hinner sitta massor vid datorn och fixa med bloggen, haha.=)

Ska åka till Willys idag också och veckohandla. Jag hade tänkt göra tacos eller tacopaj någon gång i veckan. Mums!

Ska titta in en runda på www.ch131.com också. Se om det kommit någon bra serie.

Haha ja så ser min dag ut. Ska inte göra något viktigt överhuvudtaget. Bara vila mig så jag blir frisk. Hade egentligen tänkt träna både igår och idag men det kan jag ju glömma. Varför är det alltid så? Så fort du kommer igång med din träning händer något så du inte kan träna? Blää!

Solen skiner inte idag heller. Har den gjort hela veckan ju.

Hoppas ni får en bättre dag!





/Tanja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0