It´s here..

Helgen har äntligen kommit! =) underbart.. Jag är ledig idag, så jag ska passa på att få en massa gjort här hemma! Har tvättid kl 14! 
Jag ska en runda till posten idag och hämta ut inte 1, men 2 paket =) Det ena är böcker och det andra är med parfym som jag hittade billigt online =) yippie! =) Jag köper bara 1 parfym om året, tycker itne om att slösa pengar på det.. Det blir oftast att jag köper Escadas sommardoft =) dom är underbara!



Nu ska jag fixa lite frukost och kaffe =)
/Selma

Kommentarer
Postat av: nevena

håller med dig där om escada:) älskar deras parfym och håller mig alltid till dem. Tror jag har 4 st hemma just nu:p

2010-03-27 @ 02:14:57
URL: http://fabfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0