TGIF

Äntligen är fredagen häääär! =) som man har längtat =)

Kollade på semi-finalen till eurovision igår.. Som dom svenska kommentatorerna mobbade det slovenska bidraget, ok om dom inte gilla det men dom behövde inte sjunka så långt.. Men karma visade ju sig sen när sverige inte gick vidare, som alla var så säkra på.. karma..

Kroatiens bidrag som jag gillade så mkt gick inte vidare =( men deras uppträdande var inte det bästa, deras röster höll inte så bra i början, dom var säkert nervösa! synd synd för den är ju himla bra! ajaa, nu får man planera om lördagen för jag känner inget sug efter at sitta och kolla på finalen alls!

Ikväll är det dags för stallet, hoppning idag! jippie!

Nu ska det drickas kaffe!!

Ha en bra dag alla!

/Selma


Kommentarer
Postat av: Per Rollemark

Hej ni la en kommentar på min sida ang melodifestivalen. vill ni ha ett länk utbyte? Lägg då en kommentar på min sida.Ha en trevlig helg!

Hälsn.

Vem? Jag? aka Per Rollemark

2010-05-28 @ 14:44:15
URL: http://vemjag.wordpress.com/
Postat av: wilma

Vad kul att du rider det gör jag med:)

2010-06-14 @ 10:20:15
URL: http://wilmasworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0