söndag

ojooooj, snacka om att jag har hunnit med mycket idag!!

Jag hann med sovmorgon till klockan 10.30 !!
Kl 12.00 tog jag med mig hundarna och mötte upp Anna och hennes vovve =) vi stack till pålsjö skog så hundarna fick leka! får ju passa på när hon ändå skulle te hbg idag!!

Efter det åkte jag och spolade av all lera från bilen efter att jag nästan kört fast i lera i skogen =)

Sen begav jag mig till väla en snabbis, hade hundarna i bilen men hann inhandla det som behövdes!
handkräm och försvarets hudsalva och såklart present till min pappa =) köpte en bok till honom eftersom han älskar att läsa!! det är därifårn som jag fått det intresset!! lyckades även köpa en bok till mig själv!!




självklart kommer det en recension efter att jag har läst den!! men först ska jag läsa ut den boken jag läser just nu!(ska visa er imorogn vilken det är!!)


Efter väla åkte jag och hämtade bruno hemma i Ekeby och sen begav vi oss till mina föräldrar och åt en supergod middag!!! sen vart det vidare till brunos föräldrar och åt ännu en supergod middag!!

Sen kom vi hem för ca 1,5 timme sen och sen dess har jag storstädat grovköket/tvättstugan.. med mycket bra resultat =)





Nu sitter jag och älsklingen och kollar på matchen mellan Milan och Inter!! spännande!!

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0