Balkan Cruise part 2

Efter maten var det förfest i hytten. 4 tjejer som ska duscha och fixa sig på typ 5 kvm. haha det var inte lätt asså! Men det gick! Sen gick vi två trappor upp till festen. Smidigt att ha allt nära tills hands. Restaurang? Två trappor upp till vänster, Disko? 2 trappor upp till vänster. Haha inga jobbiga vinterjackor eller regn som förstör frisyren=)

Det var grymt bra stämming på festen. Vi dansade och sjöng  hela kvällen. Emellanåt smög vi ner till hytten och lyckades spela in världens hemskaste filmer. Sjung aldrig framför kameran när du är full haha. Hälften av filmerna raderades rätt fort:)

Kl 5 smet jag ifrån dom andra och gick och la mig. Halv 7 kom Sneza hem. Jag skällde ut henne i sömnen för att hon tände lampan!









/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

härliga bilder :) ni såg ut att ha haft det riktigt kul därborta hihi.



ja, jag är helt kär i den klänningen ♥

hoppas att du får en bra dag tjejen.

kram

2010-10-19 @ 12:49:05
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0