Usch en död kyckling

Blii färdig någon gång då! Jag pratar om maten. Fick hel hel kyckling av grannen och den är i ugnen nu. Den blir aldrig färdig och jag ska vara hos Detti kl 7. Får nog ringa och meddela att jag bir lite sen. Eller så läser hon det här kanske=)

Asså när jag skulle ta ut kycklingen ur förpackningen och lägga den i ugnsformen. Det var grymt läskigt. Där låg lixom em hel död kyckling, varm och slemmig. Usch! Haha stod och kved för mig själv i köket.

Har förresten glömt att berätta att jag äntligen har fått min fotobok. Det tog grymt lång tid. Men som plåster på såren fick jag 50 kr på mitt konot att handla för. Det är en bra sida det där. Photobox.se heter den. Testa=)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0