Blixtrar och dunder

I morse vaknade jag av att det åskade. Det var det största åskoväder jag varit med om! Det åskade konstant i säkert 20 min efter jag vaknat. Rutorna skallrade, man kände tryckvågorna haha. Sen dess har det åskat lite i bakgrunden hela tiden. Gick in på HD.se för att läsa lite men det sto dinte så mycket. Jag hade väntat mig en mer dramatisk artikel hehe.

Well well nu till något annat. Efter åskan gick jag och la mig igen och sov till 1. Underbart skönt. Har inte sovit på typ 3 nätter. Vi tänkteåka en runda till nya Väla idag. Min mamma sa att du kommer till världens metropol när du kommer dit. hehe ska bli spännande=) Men jag känner fortfarande mig riktigtklen så det blir förhoppningsvis imorgon istället.

Sorry att bloggen att bloggen varit så tråkigt dom senaste dagarna men jag harhelt enkelt inte orkat. Så fort jag blir frisk igen ska jag uppdatera som vanligt:)


Drömmer mig bort. Till bättre väder och friskrare hals:)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0