Stockholm dag 1

Nu är jag hemma igen! Borta bra men hemma bäst heter det ju. Och jag måste hålla med=)

Vi körde hemifrån i fredagsmorse. Efter halva vägen blir det världens snöstorm och väl framme i Stockholm kör vi fast i en snödriva. 3 gånger! Måste säga att stockholmare är väldigt trevliga och hjälpsamma. Säkert tio olika pers som hjälpte till att putta, och hämta grus och skotta. Vi höll på i ca 2 timmar innan vi fick bilen på plats!
Mycket mer än att försöka ta oss fram genom all snö hann vi inte med på fredagen. En snabb runda i Solna centrum för lite mat och klädterapi.

Berättar om lördagen i ett annat inlägg annars blir det så långdraget=)


På en rastplats vid Vättern.



/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

haha jag har lite svårt för henne också faktiskt, men på senaste tiden så har jag fastnat så mycket för hennes musik =)

2011-02-13 @ 22:25:21
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0