en massa bollar i luften!!

Idag har det hänt mycket!!

Kl 9 var jag i skolan i Kristianstad och hade slutseminarium på C-uppsatsen..
Det gick bra! är nöjd! sen efter det var slut körde jag raka vägen o hämtade Ella och Nomi på dagis (min brors döttrar). Passade dom till 18, sen åkte jag hem till svärföräldrarna så vi kunde se matchen mellan Kroatien och Danmark!!! lite mindre, eller rättare sagt mycket mindre gladare (Bruno) åkte vi därifrån några timmar senare!

Men! anyways! sen jag skrev inlägget och frågade om tips om Kitice (corsage till gästerna på bröllopet) så har jag bestämt mig för att jag själv ska göra dom och spara lite pengar! eftersom allt annat kommer kosta en del!! så det lillla man kan spara in på ska jag spara in på!! tänkte bjuda över tjejerna en kväll på middag och lite pyssel!!

I förregår beställde jag allt sm behövs för att göra dem och idag fick jag brev från posten att de har kommit! så jippie!! OCH fick mail ikväll att INBJUDNINGSKORTEN har skickats och är på vääääg!!!

.......... Sorry, nu gick jag in i bröllopsbanor igen.. blir så ganska ofta nuförtiden!! ska försöka att blogga om annat utöver bröllop!! Men håll tummarna att inbjudningskorten hinner komma till imorgon! men jag tror itne det.. för de hade itne ens kommit till sverige än hahah!! så måndag får det väl bli!!

Nu ska jag sova! imorgon ska jag hem till brossan och ta mått på hans döttrar för klänningarna som ska beställas åt dem till brölllopet!! dom är 2 av de 3 blomsterflickorna som vi ska ha!!

SE ..!! bröllop igen!!

haha!! nää nu går jag och lägger mig!!

Joo justja!! min älskling fyller år imorgon!!

Godnatt!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0