Fuldag idag

Nu ska jag iväg med jobb och äta lite god mat. Idag har jag en fuldag så det blir inga kort hehe. Kan fota maten istället. =)

Denna väska och dessa skor vill jag mactah med vita fräscha toppar i vår. Can't wait. Har ingen inspiration alls nu med all snö. Min inspiration ligger i mina skor. Får jag inte ha vilka skor jag vill, är det inte kul och det blir inte snyggt. Just nu har jag ett par med klack så funkar i denna snö! För lite! hehe
Men tänk till våren! Då kan man välja outfit utifrån sina skor igen:)

Jag väljer alltid först skor, sen resten=) Hur gör ni?



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Ameee

SV:aLLT JAG GILLAR HUR NI SKRIVER OCH ERA BILDER

MEN MEST SÅ ÄLSKAR JAG ERA INLÄGG(ASSÅ ATT LÄSA)



btw,själv ee jag inte sko personen direkt gillar mer du vet riktiga klädesplagg

2011-01-07 @ 18:47:59
URL: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0