Spets så långt ögat kan nå

Spets spets spets! Jag är galen i spets. Trippel platå och spets. haha jag är sånn att om jag börjar tycka något att snyggt så snöar jag in helt på det. Just nu gillar jag spets, då köper jag ALLT i spets. Skor, kläder, väskor och allt annat jag kan komma över.

När jag kollar rudnor på sidor efter snygga skor kan jag bara se trippelplatå. Skor med trippelplatå lyser starkare på skärmen för mig just nu. Allt annat är i gråskala.

Ett tag gillade jag cerise och sen blev det kornblå. Jag använder fortfarande skor, kläder, väskor och smycken i dessa färger men just nu är det spets och trippelplatå som mina ögon ser=)

Hur gör ni?


Spets på naglarna. Såå snyggt! :)

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0