WOW!!

Vilken dag det var igår!!! Jag har hittat the dress!!! I LOVE IT!!!! nu måste jag bara vänta ca 170 dagar tills jag får använda den hahahaha! =) klänningen ska ys in lite å så med de gör dom en månad innan bröllopet bara! Ska köpa slöja och andra tillbehör om ett par månader också!!

Här är jag glad utanför affären med kvittot på klänningen!!



Det var verkligen underbart att shoppa brudklänning! men jag trodde ALDRIG jag skulle hitta en så snabbt!! men jag har ju spanat in klänningar på nätet! och jag föll direkt för dem frånn spanska märkena; Pronovias och white one.. Tror till och med dom tillhör samma företag eller nåt sådant sa dem som jobba där!

Ni skulle sett Tanja förresten!! Men det är nog roligare om ni hör henne berätta ur hennes synvinkel!! heheh

Nu ska jag dricka kaffe och senare lägger jag upp bilder på vad jag beställ från AmiCB !! =)

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0