8 dagar!

Äntligen är det fredag!!!
Jag har varit grymt dålig på att blogga den senaste tiden! men jag har verkligen inte haft mycket tid över..

För en vecka sen så tog jag examen och det var verkligen en grym dag! Det började med champagne på tåget på vägen till Kristianstad ch slutade med en liten middag/fest men vänner och familj här hemma! =)


 

Dagen efter examen började jag jobba och jag trivs superbra där!!

Nu är det bara 8 dagar kvar till nästa stora sak, fast ÄNNU större!! Vårt bröllop!!

De mesta är klart nu, men dagarna fram till bröllop kommer vara busy busy!! mycket som ska dekoreras i lokalen och så!!

Nu! ska jag ta en kopp kaffe!!
Ha en underbar dag!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0