Snygg knäppning

Nu har jag suttit vid datorn heeeela dagen. Tog bara en paus för att åka och äta kebab. hehe
Hittade snygga jenas från WetSeal som jag verkligen vill ha. Älskar när knäppningen är så bred med flera knappar, passformen blir så snygg då=)
Gina Tricot hade en sån modell för länge sen. Har ett par men hade lätt velat h ai alla färger:)

På tal om något helt annat så läste jag på någon sida om ett tips om man har råkat köpa lite för små skor.
"Ett tips om de är lite trånga: Ställ dem 7 min i ungen på 70 grader. Sätt sedan på dig dem direkt och hå omkring med dem tills de svalnat. Då sitter de sedan perfekt!"
Men alltså kan detta verkligen stämma? haha





/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

haha grymt tips det där med skorna asså =P



ja men eller hur? dem har fått in sjukt mycket snyggt den senaste tiden.. bloggade precis om ett par nya haha =)

2011-11-19 @ 19:22:30
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0