Ett himla velande

Igår kom Sara hit vid 6-tiden. Vi började med att äta gott,måste jag säga fast det var jag som lagat det ;). Vi drack några cider och satt och snackade massa. Det var verkligen en supertrevlig kväll! Hur slutade den nu då? Blev det utgång som det var sagt från början? Det var ett himla velande fram och tillbaka hela kvällen och en massa klädombyte. Först lagom fin till midddagen och sen åkte partyoutfiten på men kvällen avslutades med Smurftröjan i soffan. Alltså ingen utgång, och det var nog en trevligare kväll tack vare att vi inte gick ut! Så vi är båda nöjda med det beslutet, hehe.
Jag är framförallt nöjd idag när man vaknar och mår bra. Har en dag framför mig med städ, städ och städ. Vilket jag inte ser fram emot. Ska nog se till att göra det nu på direkten så kan man kanske gå ut och gå en promenad sen i snön. Har kommit en hel del under natten.
Trevlig första advent förresten!
 
 
 
 
 
 /Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0