God Fortsättning..

Efter en händelserik jul så avslutades den igår med en middag med min släkt.. Det var jättekul att träffa all då vi inte ses särskilt ofta! I år var det fyllt med små barn igen! Jag är näst, näst äldst av kusinerna så det har bara varit 2 små pojkar, men i år tillkom ju Jacob och även en liten supersöt flicka! Så det va kul!
 
Jag och Jacob var så trötta efter allt som hänt under julen så när jag skulle natta honom igårkväll, så deckade vi båda två inom 3 minuter kl 21 på kvällen..
 
Nu sover lillen och vi kollar film och planerar en resa till påsk =) Berättar mer när det är bokat och klart =) men kan ju ge er en liten ledtråd...
 
 
 
Någon som vågar gissa?? =)
 
/selma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0