Miami Beach och Basket (Dag 2)

Det är tidig morgon här i Florida och jag kan inte sova. Vi ska åka till Everglades idag och alla alligatorer. Ni som känner mig vet att jag är ingen natur och djurmänniska direkt haha så jag är rätt nervös faktiskt!
 
Men tillbaka till gårdagen. På eftermiddagen åkte vi in en runda till Miami och Miami Beach. Det tog 100 år! Allting tar så extramt lång tid vad du än ska göra. Långa avstånd och mycket bilköer. Tillslut kom vi iaf till Miami Beach, där var rätt tomt med tanke på att det var lite kyligare igår. Vi gick en promenad på straden och cruisade en runda i staden. Lite shopping hann vi också med (ett måste) innan det var dags för basket. Miami Heat Vs Utah Jazz. Ska jag vara ärlig kan jag inte säga något om matchen, mer än att Heat iaf vann. Satt mest och spanade efter kändisar! haha
 
Nu ska vi ner och äta frukost och sen bär det iväg. Wish me luck!
 
 
 
 
 
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem reser du med?:)

Svar: med min sambo=)
tanjaselma.blogg.se

2012-12-23 @ 18:59:28
Postat av: britt

Det ser häftigt ut med Basket. Guuud. med folk :)

2012-12-24 @ 09:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0