Måndag

Oj oj vad jag har fullt upp. Har inte suttit ner en sekund sen jag kom hem. Jag lagar mat, typ 3 olika rätter och jag städar heeela lägenheten. Ska nog träna lite snabbt också och sen får jag lägga mig i soffan och läsa. Eller kanske titta på någon serie? Dom har säsongsuppehåll dom flesta just nu så får se om jag kan hitta något roligt.

Hade hoppats på att lite paket skulle vänta på mig idag när jag kom hem men icke sa nicke. Har massa saker jag väntar på! Jeans, smycken och böcker bla. Håll tummarna på att jag får hem något av det iaf imorgon=)

Annars händer inte så mycket i veckan. Det är ju Eurovision vecka så det får man ju titta på. Är sugen på att klä upp mig lite och hitta på något kul. Får se vad som händer!

Måste förresten se till att fixa min nya kamera. Så här bra bilder tog den gamla när jag fikade med Detti sist. Fast den blev rätt cool ändå;)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Elefantnytt

Eurovision kan man göra superfestligt =)



Jag kollar alltid. Kanske inte så stor fan av att kolla på alla delfinaler. Men själva finalen kollar jag på. Ibland samlas vi ett helt gäng och kollar och har trevligt. Man kan göra kvällen hur man vill =)

2012-05-23 @ 14:41:16
URL: http://elefantnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0