The Mob Doctor

I veckan var det premiär för en ny serie och jag var ju tvungen att titta så klart. 
 
I stora drag så handlar serien om dr Laura Devlin, en framstående kirug med skinn på näsan. När hennes bror hamnar i en stor skuld till maffian erbjuder hon sig att bli deras läkare för att rädda sin brors liv. Hon måste nu balansera jobbet på sjukhuset och att vara doktor åt maffian.
 
Mer än så kan jag nog inte berätta för jag hängde helt ärligt inte riktigt med i svängarna. Jag hade svårt att förstå engelskan och sen var där en himla massa olika maffiafolk överallt hela tiden. Lauras telefon ringer HELA tiden och hon far fram och tillbaka mellan maffian och sjukhuset. Blev lite stirrig av det hela faktiskt, hehe.
 
Känner att jag nog iaf får ge det några avsnitt till innan jag uttalar mig helt och hållet men det kan nog blir bra=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0