Shopping på CenterSyd

Idag har jag och mamma varit på en shoppingrunda. Vi orkade inte med Emporia eller Väla. För mycket folk. Och dessutom är allting alltid slutsålt på Väla. Åker hellre någon annanstans, där finns ofta mer att välja mellan!
Iaf bestämde vi oss för att åka till CenterSyd. Det var längesen vi var där. Jag shoppade ett par helt vanliga jeansshorts, vilket inte var lättaste att hitta. Det ena paret var konstigare än det andra...Köpte också en uuuuunderbar blå kavaj. Ska visa den någon dag i någon outfitbild. Jag dör lite så snygg den är! Fanns i en himla massa färger, men ingen annan föll mig riktigt i smaken. Annars hade jag haffat fler, 200 kr är ju ett riktigt fynd=)
Innan vi åkt hem smet jag in på Maxi och och köpte lite pepparkakor. Så snart väntar soffan med lite pepparkakor och ett glas mjölk!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0