Sjuk

God morgon! Det har varit lite tyst från mig måndag och tisdag. Jag har nämligen varit hemma och varit sjuk. Men idag känner jag mig bättre och ska snart åka iväg och jobba. Jag missade två dejter med vänner dessa dagarna, tråkigt! I måndags var alla hemma hos Detti och fikade och igår skulle jag egentligen träffat Sofia. Vi får ta igen det någon annan dag!
 
Jag har varit dålig på att visa upp shoppingen från USA. Tycker egentligen det är roligare att visa det i riktiga outfitbilder men jag får aldrig chans att använda grejorna för all snöööö. Denna skjorta köpte jag iaf på CharlotteRusse. Gillar "skinnkanten" på kragen och fickan.
 
Nu måste jag gå och äta frukost sen bär det iväg. Har massa saker att blogga om när jag kommer hem. Jag blir aldrig färdig till det bara!
 
 
/Tanja

Kommentarer
Postat av: Sara

jätte snygg:)

2013-02-06 @ 11:48:49
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Anonym

Snygg skjorta :)

Svar: Tack!Har int ehunnit använda den än! Hoppas jag kommer trivas i den :)
tanjaselma.blogg.se

2013-02-06 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0