Från Las Vegas till San Francisco (Dag 8)

Idag lyckades jag sova lite längre! Vakande precis upp här i San Fransisco och kl är 8. Skönt at få sova ut lite verkligen!
 
Vill tacka för alla lyckönskningar, både här på bloggen och på mobilen! För er som är intresserade så kommer det upp fler bröllopsbilder sen. Fotografen tog ju som sagt 600 st. Det ingick ca 150 bilder i paketet så vi är nöjda hehe.
 
Tillbaka till gårdagen. Vi strosade rundor i Las Vegas på förmiddagen. Gick och tittade på hotellen Ceasars Palace och New York New York. Det är väldigt roligt med alla temahotell i Vegas tycker jag. Ceasars Palace är så klart byggt efter Rom och vad New York New York är byggt efter är väl inte så svårt att gissa?
New York-hotellet var skithäftigt. Hela fasaden på hotellet föreställer New York höghus typ och inne på hotellet ser de ut som om du går rundor i New York.
 
Innan vi lämnade Vegas gick vi till TV-City inne på MGM Grand där man får resencera TV-serier. Jag var i himmelriket! hehe Vi fick gick in i ett rum med tv-och datorskärmar. Sen fick vi titta på ett pilot-avsnitt av en serie som ännu inte kommit ut. Vi fick också se 3 st trailers för serie som inte släpps än. Efteråt fick vi recensera dom. Svara på frågor och skriva vad vi tyckte. Sist fick vi fylla i vilka serier vi brukar titta på och min lista blev lång haha!
Serien vi fick se var Sarah Michelle Gellers nya komediserie "The Crazy Ones" och jag tyckte den var jätte rolig. Ska bli kul att se sen när den kommer på TV. Detta var verkligen något för mig och hade vi haft mer tid hade jag tittat på fler avsnitt=)
 
Sen hoppade vi in i bilen och körde 10 långa timmar till San Fransisco... 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - En blogg om tv-serier

Gud vad roligt, en riktigt dröm resa som jag VERKLIGEN vill testa! :) Först bär jag slarv läste komentaren trodde jag att du hade skrivit om serien las vegas som jag verkligen vill se haha. Men detta var bättre, nu har jag en till sak som jag måste göra i mitt liv! BTW grattis till bröllopet!

2013-07-13 @ 22:14:10
URL: http://seriebloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0