Grand Canyon (Dag 4)

Idag var vi uppe med tuppen tänkte jag säga men vi var nog faktiskt uppe före tuppen. Igen.
Vi lämnade LA innan kl 5 på morgonen för att köra 9 timmar genom öknen. Jag var såååå uttråkad, det ser ju likadant ut överallt! Vi mellanlandade i Flaggstaff och åt supergoda hamburgare innan vi körde vidare mot Grand Canyon.
 
Vi spenderade några timmar med att köra rundor i Grand Canyon National Park och det var väldigt vackert där. Långt över mina förväntningar faktiskt. Innan vi åkte hem körde vi till en av utsiktsplatserna för att titta på solnedgången.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarasara

Ser jättefint ut:)

2013-07-09 @ 07:30:05
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: britt

Gud, så fina bilder! Så häftigt. Vilken upplevelse.
Vill också dit.
Idag är det väl er stora dag :)Önskar jag kunde vara med och dela detta med er. Älskade unge <3
Kram

2013-07-09 @ 08:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0