Vi gifter oss

Då fick ni alla reda på i helgen att jag gifter mig i sommar. Det kom väldigt plötsligt eller hur? Ni måste har tyckt att det var väldigt konstigt...
Egentligen skulle giftemålet vara hemligt från början. Men ni vet hur det är med hemligheter? Så berättar man det för en och en en till och så berättar dom det för någon och till slut vet alla ändå. När sen mina underbara kompisar ringde och kollade med min blivande man om dom fick lov att ta med mig på en möhippa så var det ju en självklarhet!
Väl i Belgrad kunde ju ingen av oss hålla oss i från att uppdatera både Facebook och blogg så då blev det ju väldigt officielt till slut!
 
Hur som helst så kommer jag inte berätta riktigt än hur vi kommer gifta oss. Ni har inte sett någon planering här på bloggen, dels för att det som sagt var hemligt från början dels för att det inte kommer bli ett vanligt traditionellt bröllop. Så ni får vara nyfikna en stund till:) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad kul, ska du gifta dig. GRATTIS!!! (;

Svar: Ja i sommar är det dags! Tack för gratulationerna=)
tanjaselma.blogg.se

2013-06-24 @ 08:17:32
URL: http://emmabeyond.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0