Fler klockor

God morgon!
Denna veckan är en lugn en. Iaf fram tills helgen kommer. Då ska jag iväg på konferans med jobb. Ska bli roligt! Vet redan vilka kläder jag ska packa ner. Jag och Sara ska dela rum och vi har massa att prata om. Så det blir nu massa tjejsnack, outfitbilder och cider för hela köret. När vi inte konfererar då ;)

På tal om Sara och outfitbilder så köpte vi lite saker från WetSeal igår. Sara tyckte min vita klocka var så fin och jag ville har fler färger så det blev det. Den bruna vet jag exakt hur jag ska matcha. Synd att vi inte hinner få dom till helgen bara=(
 
Har tittat på lite nya serier också i veckan.  Komdeiserier. Kommer upp recensioner p dom senare. Ska bara bli färdig till det.
Nu börjar alla sommarserie ha premiär. Bla New Jersey housewives. Wiiiee!=)
Dags att jobba!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Älskar den svarta!

2013-05-30 @ 00:03:36
URL: http://www.soullfood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0