Onsdag..

Inatt har det regnat och det behövdes tycker jag.. Gräset verkar ha vuxit en bit bara efter regnet och nu när solen tittar fram så växer de än mer.. Mannen är ledig imorgon så han får klippa det =P
 
Igår var jag ju på Väla med lillen och min mamma. Hon ville ha lite hjälp att köpa födelsedagspresent till lillen. Så det hjälpte vi klart henne med. Sen lämnade jag tillbaka den vita toppen som gått sönder.. Dock ville jag inte ha en ny utan jag köpte kläder till Jacob för pengarna istället =) 
 
Idag ska jag försöka sätta igång med packningen. VI flyttar ju om 3 veckor! så det är på tiden att jag sätter igång..Tanja kommer hit imorgon och hjälper mig med alla mina kläder!
 
Nu ska jag ta en kopp kaffe =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0