Lite bloggtankar

God morgon! Tänkte dela med mig lite av mina bloggtankar just nu. Som ni har märkt har jag bloggat väldigt dåligt på sista tiden. Jag har verkligen bloggtorka! Tycker det är rätt tråkigt att blogga just nu och har inget att blogga om direkt...Sen får vi knappt någon respons på bloggen när vi bloggar vilket gör att man inte direkt känner sig "tvingad" att blogga heller. Om ingen bryr sig ändå kan man ju verkligen bara blogga när man själv vill.
Hoppas jag hitta tillbaka till mitt blogghumör för jag tycker ju egentligen att det är väldigt roligt!
Ni kan väl kanske kommentera lite vad ni tycker är roligt att läsa om här i vår blogg och vad som vi lika bra kan strunta i! hehe
Trevlig helg iaf på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Fortsätt som du gjort, tycker du blandar bra men förstår att det är tråkigt när man inte får respons.

2013-11-16 @ 21:09:16
Postat av: sara

Vet hur det känns, respons gör verkligen så mycket!
Tycker er blogg innehåller det mesta man kan tänka sig faktiskt. Nått JAG inte är så intresserad av är kanske alla bok tips=P et hade jag klarat mig utan.

2013-11-19 @ 08:58:41
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Malin

Jag läser iallafall ofta din/er blogg, går in minst en gång om dagen :) kram

2013-11-24 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0