Long time no see

Hej hej hemskt mycket hej! Det var verkligen längesen jag bloggade känns det som. Har inte haft något att säga, varit hemma sjuk och inte gjort något speciellt alls. Men idag så var tjejerna här på våfflor så då får jag ju berätta om det. hehe
När jag var liten var vi alltid hos min farmor och farfar på söndagar och åt våfflor och idag så fortsatte jag den traditionen med tjejerna. Det var riktigt mysigt!
Just nu sitter jag och lyssnar på regnet. Det ösregnar ute. Ni som känner mig vet att regn och kyla inte är min grej men måste nog erkänna att det låter lite mysigt iaf när regndropparna slår mot rutan. Så länge jag slipper gå ut i det så:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0