4

Tisdag idag.. och jag har en del på schemat idag. Vi ska först åka och handla så vi kan fylla upp kylen igen.. då den börjar bli lite tom nu.. Ska även köpa hårfärg när vi är och handlar, för sen ska jag åka hem till en vän som ska hjälpa mig med att färga håret. Skönt att hinna göra det innan bebisen kommer anars hade jag fått vänta ett tag sen förmodligen.
 
I eftermiddag ska jag på kontroll hos barnmorskan på MVC igen.. Kan ju hoppas att detta sedan blir det sista besöket vi hinner med innan lillan kommer! Men man vet aldrig. Hoppas allt är bra iallafall.. ska bli mysigt att lyssna på bebisen hjärtslag <3
 
Nu, till något helt annat.. Igår så ordnade vi äntligen med tavlan som vi haft hemma i snart 3 år.. Har aldrig haft den upphängd, men nu är det fixat. Vi fick köpa en ny ram till den då den gamla gick sönder. Bilden är målad av en konstnär i Kroatien och den är målad efter en av bröllopsbilderna på mig och mannen.. Sen satte vi upp lite ramar runt omkring tavlan för att kunna sätta in fotografier på familjen och så. Vad tycker ni?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Superfint! Vilken bra idé att få ett bröllopsfotografi målat :)

Svar: Ja, har funderat på att göra så ett tag, äntligen blev det gjort! Nu ska jag bara beställa fotografier att fylla de andra ramarna med =)
tanjaselma.blogg.se

2014-08-26 @ 22:24:33
URL: http://jojohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0