Fredag..

Då, var det fredag igen. vi skulle som ni läst träffat Tanja och hennes lillkille i stan idag. Men lillan fick sin vaccination igår och har haft en jobbig natt och vill helst ligga och snutta hela tiden. Dett går nog över under dagen. Men vi blev hemma nu ändå. Får se hur det blir ikväll. Då ska lillan och jag på julmiddag med jobb.
 
Men innan dess så är det dags för möte med mäklare och köpare av vår lägenhet. Ja, ni läste rätt! Vi har sålt vår lägenhet! Det gick ganska snabbt, jag har itne ens berättat för er att lägenheten var till salu.. Men i eftermiddag ska vi skriva på papper och så. Den 27 februari ska vi vara utflyttade..
 
Här är en söt bild som jag tog på min lilla bad anka efter hennes bad för nån dag sedan..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0