Babygym

Jag har länge varit innne på att köpa Smurfarnasbabygym trots det höga priset! Jag tycker Smurfarna är hur gulliga som helst och bra förebilder! haha Dom tar alltid han dom varandra och är alltid snälla!
Iaf när jag var i Ullared sist hade dom jättefina Nallebabygym, fast endast i rosa eller blå som jag också blev lite sugen på.
Så nu står jag i valet och kvalet? Nalle eller Smurfarna? Smurfarna är kanse mer intressant med alla olika starka färger men Nallen är ju sååå söt!
 
Uppdatering: Många kommentarer på detta och dom hjälpte mig att bestämma mig. Smurfarna it is! Får dock se när jag köper den då jag tycker den är rättt dyyyyr!

Kommentarer
Postat av: sara

Smurfarna är så mycket tanja!:)

2014-03-08 @ 08:27:38
URL: http://www.mammaochhampus.blogg.se
Postat av: Malin

Smurfarna!! :) rött e första färgen bebisen ser typ :)

2014-03-08 @ 12:32:26
Postat av: Marita

Helt klart smurfarna. Mycket på grund av färgerna precis som du själv nämner.

2014-03-08 @ 15:44:17
Postat av: Johanna

Oj vad svårt! Båda är ju lika fina. Jag hade nog låtit priset avgöra :)

2014-03-09 @ 08:49:51
URL: http://jojohannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0