Serietips - Nashville och Arrow

Jag har insett att för att hinna se alla serier jag vill klämma in på mitt schema måste jag helt enkelt sänka kraven och multitask:a. Sitta i soffan och titta på avsnitt efter avsnitt är inte längre möjligt. Nu får jag klämma in 20 min åt gången av ett avsnitt samtidigt som jag gör något annat! Bara för att jag är up to speed med mina favoritserier igen ska ni få lite tips av mig på vilka serier ni absolut inte får missa!
 
Nashville:
Är nu inne på sin tredje säsong så ni har lite att titta ikapp men denna serien är verkligen värd det!
Huvudpersonerna i denna serie är countrydrottningen Rayna James, hennes familj och gamla älskare. Ny på musikscenen är unga Juliette Barnes vars motivation är att bli nya countrydrottningen.
Serien är full av drama och en massa bra countrymusik. Jag föll för den redan första avsnittet och den blir bara bättre och bättre!
Jag gillar nästa alla karaktärer men framför allt både Rayna och Juliette är favoriter!
 
Arrow:
Arrow är en helt annan typ av serie än Nashville men ändå en favorit. Den är också inne på sin tredje säsong så ni har att göra.
Serien handlar om Oliver Queen som äntligen får komma hem efter 5 år på en öde ö. Under tiden han var borta lovade han sig själv och sin pappa att hämnas på alla som vill hans stad illa. Han blir stadens brottsbekämpare och kallar sig själv Arrow.
Serien blir ibland lite tramsig, ni vet när hjäten alltid lyckas rädda allt i precis sista sekuden? Trotts detta är den ändå väldigt spännade och den innehåller mer än bara action.
 
Mina två favoriter just nu, förutom alla Houswwives så klart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0