Dopet

Den 18 April 2015 döptes D och hans kusin Marino i kyrkan i deras pappors gamla hemby i Bosnien.
 
Vi åkte till byn redan tidigt på morgonen för att börja dekorera och göra vad som behövdes.
 
Kl 13 kom gästerna och dopet kunde börja.
 
D var inte stilla en sekund i kyrkan. Han sprang rundor och skrek och gjorde ljud. Det var ju jätteroligt när det ekade!
 
Efter kyrkan serverades det mat, tårta och livemusik.
 
Tiden räckte inte till riktigt och det var mycket som inte hanns med.. Vädret svek oss, det var 10 grader och ösregn MEN vi är ändå nöjda och minns detta som en fin upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni såg ut att ha ett väldigt fint dop :) Vet inte om jag missat, men har du skrivit i bloggen vad D heter? Om inte, är det hemligt och hur kommer det sig isf? Bara nyfiken :)

Svar: Du har inte missat det, har helt enkelt inte skrivit ut det=).D har ett rätt ovanligt namn och jag kände att jag inte vill att vem som hlest bara ska kunna googla hans namn också kommer hela hans liv upp. Visst att hans liv finns i bilder nu men det är lite mer "random", ändå rätt oprivat tycker jag. Det är liksom ingen som kan leta upp honom genom att skriva hans namn. Lite svårare att hitta bilderna för de inte är kopplade till något liksom. hehe Jag vet att många säkert tycker det är konstigt att lägga ut bilder men inget namn men så har vi resonerat iaf=)
tanjaselma.blogg.se

2015-05-11 @ 21:37:25
Postat av: Johanna Viklund

Kommentaren innan va från mig :)

2015-05-11 @ 21:39:20
URL: http://jojohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna Viklund

Förstår det resonemanget helt och fullt. Väldigt smart tänkt :)

2015-05-13 @ 00:09:25
URL: http://jojohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0