Åka skridskor

Då var det äntligen dags! D's första gång på skridskor. Jag har längtat efter att få ta med honom och åka skridskor då jag själv älskar det. D älskade det precis lika mycket som jag kan jag säga. Vi fick slita honom från isen till slut. 2,5 timme åkte vi!
När D fick på skridskorna tänkte jag hur ska detta gå. Fötterna bara försvann under D och han var som bambi. Men efter ett tag fick han till sin balans riktigt bra och sen sprang han rundor på skridskorna som om det vore vanliga skor.
På isen var det lite svårt från början men D blev stabilare och stabilare och innan vi gick hem åkte han till och med lite själv. En framtid inom hockeyn kanske inte är så långt borta ändå?=)
Det lär bli fler besök på Ishallen denna säsong!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul han gillade det! Milton fick vi tvinga ut på isen å han säger nej tack när vi frågar om vi ska åka skridskor😂🙈(bra att hota med ibland😜)

2017-01-06 @ 06:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0