Gott och blandat

Läste att folk spenderar betydligt mer tid i köket nu i Corona-tider och det låter väl troligt. Jag har själv hunnit testa både det ena och det andra.

Nyponsoppa utan socker och tillsatser. Den blev riktigt god! M älskar den men D är van vid den "vanliga" sorten från fsk så det tog några försök innan han gjorde tummen upp. Jag har aldrig gillat nyponsoppa men denna dricker jag med.

Jag har experimenterat med olika brödrecept. Detta rödbetsbröd fick många tummar upp från hela familjen. 

Sist men inte minst. Chokladplättar med granatäpplekärnor!

Sen har jag även hunnit testa en del recept som ingen uppskattade som jag till slut blev tvungen att tvinga mannen att äts upp men dom behöver vi inte prata högt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0