Weekend i Varberg - del 1

I helgen vardet äntligen dags. Vår framflyttade helg i Varberg gick av stapeln trots magsjuka och VAB under veckan.
Det skulle bli lovande väder så vi körde upp tidigt och promenerade i stan. Vi kunde så klart inte låta bli att shoppa och nu äger vi både likadana jackor och skor! Man blir ju som man umgås.
 
Nya bootsen åkte på direkt minsann!
 
Vi promenerade även förbi fästningen men hoppade faktiskt över museet. Vi ville njuta av solen så mycket som möjligt. Vi fikade vid Kallbadhuset och när det började bli em och kallt gick vi för att checka in och hänga på rummet.
 
 
Vi hade bokat DeLuxe rum och såg fram emot lite hotellhäng.
 
Eftersom jag är en rastlös själ blev jag rastlös på rummet och bestämde att det var tvunget att hända något (nästa gång ska jag ta med en bok så kanske jag kan slappna av lite) så jag visade Detti hur kul det är att spela in Tiktok, vilket jag själv precis lärt mig. Hon var inte sen på att inse tjusningen även om hon kanske inte var lika exaleterad som jag!
 
Så klart blev det en TikTok med med våra jackor och boots. Go best friend!
 
fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0